Näske 3/6-12

Alvin var riktigt grym idag han jobbade verkligen på och gav allt!

I dressyren blev det lång väntan och fick rida fram i evigheter och när det äntligen var vår tur så var Alvin trött han gjorde allt jätte bra tog båda galopperna men orkade inte hålla dom så han bröt av några gånger. Men i övrigt så kändes han fin!

När vi skulle hoppa så hade jag glömt mitt spö hemma självklart så han ville inte ens galoppera.
Första klassen så krävde jag inte mycket utav honom då han var så trött och solen låg på så det blev jätte varmt!
I andra klassen så gav vi allt och han var jätte duktigt men precis när omhoppningen började så stannade han och bajsade haha rolig häst :P
Måste bara säga att han är grym på att hoppa hur snäva svängar det än blir eller om vi har lite dåligt tempo!

Det slutade iaf med en 2:a placering idag :)

Bilder från idag :

Kommentarer :

#1: alala

Åhh jag älskar din häst. Kan du läsa min blogg den heter alltomalala.blogg.se snälla ps jag älskar den rasen som din häst har <3 <3

skriven
#2: jossan

sv: Min mobil strulade när jag skulle svara på din kommentar, så jag vet inte om den kom fram. Men svarar på nytt här så jag är 100% på att du får svar. :-)



Bellan är 152cm hög.

skriven

Kommentera inlägget här :