LB:2 Jemtryttarna 17/6-12

Jag som bestämde mig för att  verkligen satsa på den här sista dressyr tävlingen haha ja det gick ju som det gick.. Först så kom jag inte riktigt ihåg programmet bara momenten inte vid vilken bokstav det skulle göras vid och sen så ville Alvin inte riktigt som jag fick inte riktigt till bjudningen och formen. Haha men bäst var nog i galoppen att han började busa och gjorde några bocksprång och "seriös dressyr ryttare" som man är så börjar jag as garva för det för han är ju så himla söt min lilla grabb se resten av ritten gick väl så där :P Tycker att han fick till sista galopp ökningen riktigt bra!

Vi kom ju 3:a med laget så det blev ett bra avslut :)

När Alvin fick komma tillbaka till stallet i östersund så fick han låna en gräshage och snacka om att grabben var nöjd! Han galoppera runt och gjorde glädjeskutt och skrek och lekte hingst haha<3

Kommentarer :

#1: sofiRN

Hej fin blogg kolla gärna min och Julias :)

skriven

Kommentera inlägget här :