Lastningen :)

Lastade hästarna idag och snacka om att nina blev glad haha jag lastar alltid alvin först men nina följde mig som en hund ihagen och ville absolut inte vänta något:P

Iaf så stängde jag bakrampen och gardin längst upp nina blev lite nervös men inte så farligt när det väl var stängt börja hon lugnt mumsa på höet igen och när dom stått en stund stängde jag även dörren fram och jag tror dom gjorde sig redo för att åka för man hörde nina trampa om som hon alltid gör och sen stog dom helt stilla haha alvin såg lite fundersam ut när dom stått så ca15min och sen få gå ut igen utan att fara:P

På torsdag ska jag testa att köra iväg en sväng och går allt som det ska så följer nina med till ness till helgen känns som en bra "första resa" då det är så lugnt hos hon när man ska lasta hem dom!

Kommentera inlägget här :