Nina - framsteg

Nina - mitt älskade lilla ponnysto<3
 
När jag köpte Nina var tanken en problemfri häst som jag kunde lära mig av och klättra i klasserna med! Blev dock inte som jag tänkt mig, men jag har aldrig ångrat mig att jag köpte hon, har bara fått tänka om och träna på annat och lägga tävling på högre nivå åt sidan.
När jag köpte hon fick jag lovat att hon var lättlastad, snäll att rida ut på, snäll i all hantering, snäll att klippa, ridning m.m
Kanske inte riktigt var så men vi jobbar med allt!
 
En liten lista på lite problem som varit/är som vi jobbat med eller är klara med!
 
[x] Lastningen
[/] Uteritter
[x] klara av att vara ensam
[x] Få hon att sluta stegra vid hantering från marken
[ ] Klippning
[x] Galoppfattningar
[x] Duscha
[x] Trafiksäker
 
+ hundra saker till vi måste jobba med.
 
Nina är en dam med ett riiktigt humör och nerver både på insidan och utsidan, men med ett hjärta av guld<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Daniela - Tävlingsryttare

Hej!
Allt bra?

Kika gärna in på min blogg om du får tid över, du kommer inte att ångra dig :)

skriven

Kommentera inlägget här :