Skolan

Ja antlingen klar med 5 uppgifter i svenska A så ska fara och lämna in dom så förhoppningsvis har man gjort bort den kursen nu men förvånar mig inte om dom hittar på något mer.
Sen så måste jag hitta en bok som jag fått från skolan så jag kan svara på en sista fråga på NK så att jag kan lämna in den så den kursen blir klar.

Känner mig väldigt duktig som redan lyckats tappa bort allt arbete jag tog hem för svenska B Så bara fara och försöka få fram nytt material..

Fick hem stundent kläderna igår som jag hade beställt. Dom är as sköna ångrar att man inte köpte dubbel uppsättning!


Sen så måste jag försöka hitta några kläder jag kan ha på själva studenten har inte ens börjat leta ^^ 

Och imorgon blir det att jobba från 7.45 till 17.00 känns riktigt bra att man får in lite pengar nästa månad också! :) 

Kommentera inlägget här :