Rid

Ja ridningen idag gick väl kanske inte så jätte bra, red med Alvin bort till ridplan och han blev väldigt stressad och spänd då det var hundar som skällde som tokar i 4olika gårdar samt massa barn som cyklade och lekte med pinnar /alvin tycker inte om pinnar, så han bockade och höll på och sen fick han bara damp helt enkelt när vi skulle gå hem jag bestämmde mig för att leda honom förbi det farliga men han blev helt vansinnig och börja stegra som en idiot så till slut tappade jag honom och så skenade han hem... Det enda positiva i det är nog att han fick bränna av lite energi haha helt vet så snabb han var!

När jag väl hittade honom ätandes utanför hagen så var han helt cool lugn fick byta till ett par nya tyglar då han trampat sönder dom och så kollade jag egenom honom innan jag red och då gick han hur fint som helst och var jätte trevlig att rida haha

Bus pojken<3

Kommentera inlägget här :