Påsk

Ja det är ju påsk nu också som alla vet tror det är påskafton idag? är inte så bra på vad alla dom där dagarna heter men iaf så blir det grillning ikväll och dom där andra ska väl öla å supa på som vanligt.
Jag vet inte om jag ska dricka eller vara nykter. Känns skönt att vara nykter men samtidigt gott att dricka men jag blev så nojjig sen jag såg på tv programmet Du blir vad du äter, för tydligen tar det upp till en vecka innan kroppen börjar förbranna när man tränar om man har druckit.. känns verkligen ovärt då! Men samtidigt är det väl redan försent för min del haha så mycket sprit man har förtärt så tar det väl resten av livet innan det går ur kroppen!

Vi får se hur det blir nu ska jag försöka få liv i karln så han kan börja fixa min transport hehe.. sen blir det stallet med rebecka! :)

Kommentera inlägget här :