:)

Jag och Madde for ju ute och red i skogen idag det gick jätte bra jag tömkörd Nina innan vi for ut så att hon skulle hålla sig lite lugn :) Men hon var i gasen ändå men skötte sig jätte bra! Först red vi ut in i skogen på ett ställe där var det bra underlag förutom att det var lite mycket sten och Alvin har lyckats he av sig en sko IGEN! tur att hovis kommer på måndag. Men iaf så bestämde vi oss för att testa vägen jag och rebecka red förra helgen men det gick inte så bra då snön var hur mjuk som helst och hästarna sjönk som stenar ;) Nina fick panik när hon for ner i stan så hon blev lite galen och mer eller mindre så vi föll rakt in i ett träd men det gick bra iaf hon blev lite lugnare av det hehe :P

Men nu ska jag fara och mocka och sen tvätta bilen för ikväll blir det Vaxning om vädret håller i sig! :D

Kommentarer :

#1: Ina♥

Tack! :)

skriven
#2: Carro - http://four.blogg.se/

Önskar dig en otursfri fredag! :D

skriven
#3: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

skriven
#4: Anna

Hej!

sjukt bra blogg!

Ställ gärna en fråga i min frågestund, och få den besvarad i en videoblogg!

->

http://annasylves.blogg.se/2012/april/kor-en-ny-den-andra-vart-fail-f-r-a-g-e-s-t.html#comment



KRAM Anna

skriven
#5: Anonym

Hej! Jag har precis startat en blogg här på blogg.se och jag tänkte att det skulle vara hur snällt som helst om du ville kolla in den och säga vad som kan förbättras,men även vad som är bra!:)Vill verkligen att den ska bli så bra som möjligt,gillar verkligen att blogga! Om du gillar den kan vi ju följa varandra på bloglovin!Jag älskar att läsa olika bloggar när tid finns,så jag läser gärna ytterligare en till:)

Kram http://vendelasonly.blogg.se

skriven
#6: Esmeralda - ALLTID TÄVLINGAR

sv: Tack! allt bra??

skriven
#7: therese

tack :D

skriven
#8: Emelie Nordström

Sv; tuusen tack dom är underbara (:

skriven
#9: Amanda

sv: hihi aw :D

skriven
#10: Tova

Sv. Tack dina hästar är också söta:)

skriven
#11: Elin

Sv: Kommer inte ihåg om jag svarade på din kommentar, men jag svarar en gång till ifall att. Tack, detsamma!

skriven

Kommentera inlägget här :