Dåligt

Jag förstår att det är många som backar för att vara med på ridklubben här det är ALLTID förseningar på själva tävlingsdagen, dålig sammanhållning, och jag tycker bara allt är strul och det är svårt att få tag på någon information.

Och ett väldigt stort minus är att resultat listorna läggs ut så otroligt sent det har gått över en månad sen tävlingen var och det har fortfarande inte kommit ut något resultat?!

Jag menar ofta man inte haft någon tid alls på 4veckor? Då kanske man borde överlåta det jobbet åt någon annan. Det är inte första gången det är så här och förmodligen inte sista!

Jag blir väldigt irriterad över det och känner att jag aldrig mer kommer tävla dressyr på klubben, om det inte ingår i någon cup som dom brukar ha!

Och jag vet många många fler som väljer att fara och tävla på andra klubbar istället!


Kommentera inlägget här :