blött

haha ja igår såg hästarna ut som två dränkta katter när dom kom in det verkligen öste ner ute plus all blåst!
Han inte ta så många bilder innan min kamera dog. den varnar 1 sekund innan att det börjar bli dåligt batteri sen dör den!
Men jag provade iaf att spola av benen på lilla Alvin det var inga problem alls han lyfte lite på bakbenen när man spola från början men det gör ju dom flesta :) Så det kändes skönt att han inte var brydd över vattnet!
Tror Nino ska få sig en dusch på torsdag kväll egentligen behöver båda det men börjar med Nino då det är skönt och få bort all lös vinterpäls!

Fryser som fan det är bara 13 grader inne av någon dum anledning så nu ska jag och Madde fara och sola och fixa lite små grejor innan jag ska vara barnvakt åt världens sötast syskon barn :)

Kommentarer :

#1: Linnéa

Sv: Visst! Säg till när du följer mig så lägger jag till dig :-)

skriven
#2: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Tack så mycket, blir otroligt glad!! :)

skriven
#3: Ellinor Essen

SV: Tack!

Min dressyrsadel är en globus clic och min allroundsadel är en wintec cair :)

skriven
#4: Madeleine

Åååååh vilken fin och söt häst du har

skriven

Kommentera inlägget här :