Från botten till toppen!

Äntligen känns det som lite saker och ting vänder! Ett tag lite för mycket åt fel håll så helt ärligt varje chans till att spåra ur ledde till det..
 
Men nu är båda hästarna nyskodd :D brodd och snösulor- check!  Nu kan vintern komma på riktigt :D  ++++++++
 
Både C och S hemma :)
 
Ninas sår såg superbra ut idag nästan så jag skulle vilja säga att det ser ihop läkt ut! Tror boxvilan (vet ordinerade) gjorde henne gott för sårens skull! Får se hur det blir när hon börjar gå ut igen hoppas det håller så man kan börja lämna såret öppet så benet får lufta lite och slippa lugnande varje dag! :) Sjukt stolt över min prinsessa idag under skoning trots ont i benet och lugnande..
 
Red även Alvin en sväng på plan blev bara lugn skritt! Han var på riktigt jobb humör! Känns så kul att äntligen få komma igång med prinsen igen och se honom vara tagga på jobb!
Helt ärligt tror jag han behövde ett litet break från allt och bara få ta det lugnt och anpassa om sig igen! För nu ser man verkligen att han mår bra och trivs :)
Finns verkligen inga ord som kan beskriva känslan på denna biffiga häst<3
 
Ny dator har inte fått till alla inställningarna än.. Är verkligen inte teknisk av mig för fem öre.. Så kan tyvärr inte ladda upp några nya bilder än. Men det kommer det lovar jag :)
 
Bjuder på lite gammla bilder medans :)
 
 

Kommentera inlägget här :