Stand up!

Kommentarer :

#1: Friskey

vilken härlig bild+text! :D
Brukar du klappa eller smeka din häst vid beröm? :)

skriven
#2: Alva

Hej! Fin blogg! :)
Det skulle betyda jättemycket om du skulle vilja kolla in på min hästblogg och lämna en kommentar eller två! :) Jag skriver om mitt liv, och min ponny som jag tävlar & tränar! Hoppas du gillar bloggen och fortsätter läsa! :)

Allt bra med dig idag? :)

Kram, Alva

skriven
#3: Smryttarna - Therese & Jennifer

Hej, vad tycker du om mitt inlägg? Håller du med mig om att ponnyryttare behandlas annorlundare av vissa hästryttare? Kom gärna med din åsikt :)

skriven
#4: Vera

Vilket bra citat!!

hoppas allt e bra med dig finis, krAm ♥

skriven
#5: Theresia - häst & foto

Jättefin blogg! :D

Skulle betyda så mycket om du gick in här --> http://theresiasandahl.blogg.se/2013/january/onskeinlagg.html#comment och skrev en kommentar om vad du ösnkar jag ska skriva om! :D

skriven

Kommentera inlägget här :