Stallet

Nu blir det stallet och lasta hästarna och ridning :) Har precis pratat med min tränare hon ska hoppa Nina på tisdag ska bli riktigt kul. Måste bara säga att hon är en grymt bra tränare och rider på ett sånt sätt som passar mina hästar riktigt bra!
Nina brukar alltid testa nya ryttare, vilket är en av anledningarna att jag helst inte låter någon rida hon men min tränare brukar hon bara bocka en gång och stegra max 1-2ggr sen är hon klar så det är ett bra täcken att hon gillar henne!

Jag brukar låta min tränare rida Nina ibland då jag tycker det blir lättare för tränaren att hjälpa en om dom vet hur dom är att rida och vad som fungerar och inte:)
Och man får chansen att se hur hon rör sig osv ska bli riktigt kul. Tror inte min tränare har hoppat hon på ca 1,5år för har för mig att det var när jag hade lunginflammation :) Så jag hoppas att gula faran sköter sig! 

Kommentarer :

#1: Emelie

Fin blogg <3

skriven

Kommentera inlägget här :