Betala för att hitta felet själv?

Nu är jag riktigt less på denna vårdcentral.. Det är ju helt sjukt att man ska betala en massa för att gå dit
och få noll hjälp och dom tycker att man själv ska veta vad det är för fel..
Om jag vetat det så hade jag väl inte sökt hjälp?!
 
Och byte av läkare varje gång vilket iofs kan vara positivt med många åsikter men inte den här gången..
Ena läkaren sitter och läser i en bok och försöker att hitta felet och slutsatsen blev att problemen jag har inte står i hennes bok så då går det tydligen inte att ha det problemet....
 
Nästa bryr sig inte om vad felet är utan skriver bara ut nya tabletter som han rekommenderar att jag helst inte ska ta, då dom inte alls är nå bra för kroppen...
På vilket sätt låter det logiskt?
 
Nästa sitter bara å tjatar på om att man ska varit missbrukare av av alkohol och droger när man var liten samt haft pyskiska problem och bott i fosterfamilj å därför har jag ont i knäna å jadajada... Och det spelar ingen roll hur många gånger man säger att det inte stämmer så ger hon sig inte???
Och sen så blir man ju inte bara lite mer förbannad när dom sitter och påstår att det är jobbets fel och rekommenderar att man ska säga upp sig....
 
 
 
Helt ärligt känns det som att det skulle gå snabbare att utbilda sig själv och hitta felet än att vänta på att få  nå vettigt ur dom där...
 
Imorgon är sista chansen! Å får jag inget vettigt ur det samtalet så kommer jag bli vansinnig....
 

Kommentera inlägget här :