Tisdag

Lite update! Jag fick en tid på vårdcentralen igår, då jag är sjuk igen.. Dom tog några prover och så och självklart fick man en läkarstudent, som inte kunde jätte mycket vilket inte gör mig något alla måste ju börja lära sig någon gång men tyckte synd om pojkstackarn som inte ens fått ett anteckningsblock utan skrev allt på hushållspapper xD
 
Iaf så skulle han ta in sin handledare för att få mer hjälp att kolla mig, och tada så kommer det in en kar i 45års åldern som börjar babbla på och man fattar nada, för det var inte på riktig svenska! Så när han går ut frågar jag läkarstudent vad han hade sagt då jag inte förstod det språket.. och tydligen så förstod inte den här killen det heller ^^ haha = Lyckat!
 
Fick iaf andas i nån apparat för att vidga luftrören så att man kan andas lite! Fick även hämta ut Bricanyl, så nu är det bara att försöka överleva :D
 
Dock så blir det ingen tävling för mig till helgen - it sucks!
Men men vi tar igen det när inomhus säsongen börjar, då ni då är vi laddade!
 

Kommentera inlägget här :