Underbara hästar<3

Jag skrittade ut i skogen med Alvin en sväng idag testade en ny stig då vägen upp till dom andra fortfarande är avstängd. Det har ju inte alltid gått så bra att rida ut på Alvin själv då han tcker det är lite jobbigt att vara utan sina ston.

Men han var jätte snäll idag och så när vi ska vända och gå hem så kommer det en skol klass på 25-30ungar alla i olika färgglada kläder och alla springer rakt i mot oss och känner hur alvin blir stel som en pinne så jag hoppade av honom ifall han skulle få för sig något.

Haha jag tänkte antingen så vänder han och spinger över mig eller så gör han alltid och skenar hem och dödar några ungar på vägen haha men barnen satte sig ner så alvin fick stå och kolla en stunden innan han bestämde sig för att dom inte var så farliga. Haha alla barnen skulle fråga saker dom tyckte det var konstigt att han hade tuppkam för hästars man hänger ju. En ung var för gullig
-Heter din häst tuppkam? För han har tuppkam är han en punkare?

Haha alltså underbara barn!

Sen Nina tog jag och galopperade på ängen = underbar känsla.
Hon galopperade i lugn galopp och hittade inte på något<3

Älskade underbara hästar<3

Kommentera inlägget här :