Transporten

Jag ska beställa dekaler till transporten med mitt och nina och alvins namn, har suttit och kollat på olika tecken snitt i evigheter känns det som, men idag hittade jag precis det jag ville ha! Så nu ska jag bort till stallet och mäta hur stort det ska vara så har jag tur har Mattias lite tid över imorgon så går vi in och beställer det :D

Sen så ska transporten ha nya navkapslar till sommar däcken det har min underbara pojkvän lovat att köpa åt mig innan final tävlingen :)

Sen så tänker jag inte lägga ut nå mer pengar på transporten fören tills i vinter då jag måste ha nya vinterfälgar. Dom som följde med var gamla volvo fälgar med ett eget borrat hål i varje fälg. Vilket är jätte farligt att ha då hjulbultarna inte ligger rätt då och dom ligger och som gnager och kan lossna då dom inte ligger helt stilla om man förklara så :P Så jag fick nya hjulbultar av pappi då dom var ojämna som suttit på vinterdäcken så dom gick knappt att få dit så vi bytte ut allihop.
Ibland är man verkligen tacksam över att ha en pappa med en egen bilverkstad! Billigt och smidigt ;)

Är jätte sugen på kromade fälgar till transporten eller lätt metall fälgar får se vad det blir som känns lite lyxigt att såna på vintern och bara navar på sommarn hehe

Kommentera inlägget här :