Tagga

Så grymt taggad för att tävla nu!! Dressyren vet jag redan att vi kommer att komma sist haha så vi kommer satsa mer på hoppningen. Men mitt mål i hoppningen är mest bara att vi tar oss runt banan och sitter kvar haha. Haha och hoppas på att han inte busar eller stannar efter hindret :P Då är jag nöjd men självklart kommer vi göra vårt bästa!

Känns riktigt spännande då jag inte riktigt kan Alvin än. Nina är lätt på tävling Man bara släpper efter på tyglarna när man fått start signal då börjar hon galoppera själv och sen är det bara att styra och försöka hänga med ^^

I första klassen ska jag ta det lugnt med Alvin och ha som en "test" klass och se hur han vill ha det som :)

I Näske är det en liten kort bana 20x40 tror jag det är och dom brukar trycka in ca 12-14 hinder det är riktigt trångt. Synd att nino inte kan följa hon går bäst på korta banor.

Längtar verkligen tills september då omg 2är då pärlan ska få följa.

Men ska försöka hitta några fler hopptävlingar där emellan någon helg då jag inte jobbar..

Kommentarer :

#1: Julia K (TEAMRYTTARNA)

Super fin blogg! :D

skriven

Kommentera inlägget här :