Helgen

Har haft hur mycket som helst att göra i helgen då min lärare skickade sms i fredags och sa att alla uppgifter skulle vara inlämnade tills idag måndag. Och hon hade sagt tidigare att jag hade två veckor på mig = inte glad!

Iaf så han jag få allting klart ändå men jag hade gärna lagt ner mer tid på projektarbetet.

Inlämnat idag:
Projekt arbetet
Hela svenska B kursen
2kapitel i matte A
Estet uppgiften.

Känns skönt att ha det bort gjort men. Självklart när man kommer till skolan och ska lämna in då det var så viktigt att det skulle vara inne tills idag. Så är ingen av mina lärare inom dom ämnena jag skulle lämna in till där.
Och läraren som sa att det skulle vara klart tills idag var inte heller där och har försökt få tag på hon både genom att ringa och skicka sms men hon svarar inte, känns som en riktigt seriös skola!

Kommentera inlägget här :