härnösand 19/5-12

Riktigt nöjd över min fina Alvin idag på tävling. Det blev lite stressigt imorse och vi fick byta starttid så det blev lite struligt han inte riktigt rida fram honom så mycket som jag behövt så han var inte riktigt mjuk och avslappnad, men han gick andå tusen gånger bättre än sist!

han var lite öppen i formen några gånger då jag inte riktigt fick han på min sida och så tog han inte andra galoppen som sist haha sötnosen så det drog ner våra poäng grymt mycket då vi fick en 0 för det men men det gör ingenting. Fick många 6or så jag är nöjd över prinsen.

Han gjorde en riktigt fin ritt trots stress och lite framridning min fina fina Alvin!

Nu taggar vi inför finalen! Längtar dit känns skönt att han får sova där så att han får vara utvilad han med :)


Bilder kommer imorgon ska gå och lägga mig nu så jag hinner sova något innan jag ska börja jobba igen :)

Kommentera inlägget här :