Skatten

Fått tillbaka pengarna från skatten nu :D Nu är det bara att få tag i sadelutprovaren får se om hon hör av sig nu i helgen annars så ska jag ändå dit till hon på tisdag. Och då ska Alvin få en ny hoppsadel :D Längtar! Har iaf bestämt mig för en svart tror jag :P

Men har inte hon det jag letar efter så blir det att ta ut en annan sadelutprovare och se om hon har några andra hoppsadlar då jag tänker hittat rätt den här gången och vill att det ska kännas 110%rätt!

Jag köper alltid mina sadlar av sadelutprovare för då vet jag att dom är hela och egenom kollade och att dom passar hästen perfekt! :)

Kommentarer :

#1: karolina

sv; tack, detsamma! :D

skriven
#2: keela

Tack ska du ha, visst är hon fin! :) men hon har ett jävla temprament kan jag säga :P

skriven

Kommentera inlägget här :