Nørgaards Josephine R.I.P

Min älskade första ponny dog igår, hennes dåvarande ägare fick tyvärr ta bort hon pga svår fång. Mer om det tänker jag inte gå in på då har mina åsikter om det..

Iaf Jozzan var min första ponny och hon betyder så otroligt mycket för mig och kommer alltid att göra det, det var hon som fick mig att bli den jag är idag, det var hon som lärde mig att ha tålamod och att acceptera "fel". Med Jozzan utbildades jag fruktansvärt mycket även fast vi fick kämpa mycket också det var mycket blod svett och tårar men det var värt allt! Från att vara hopprädd till att sitta på Jozzan på hinder över 115cm och inte vara rädd den känslan är obeskrivlig! Det högsta vi han tävla var LD och en LC. Hon kommer alltid att vara den finast ponnyn i mina ögon och jag kommer alltid att sakna och älska hon<3

min älskade fina jozzi, vila i frid!

Kommentarer :

#1: Emma

Söt häst! :)

skriven

Kommentera inlägget här :