Träning

Har tränat i hemma gymmet i en timme nu jag blir verkligen beroende när jag börjar träna. Är grymt sugen på ett gym kort men jag vet att jag inte borde då jag egentligen inte har tid att gå på gym när man har 2 hästar skolan måste ta igen allt tills student i år samt att jag jobbar och vill hinna med familjen och att jag har redan ett hemma gym..

Kanske borde lägga tusenlapparna på något annat än ett gymkort.. Men samtidigt grymt sugen. Kanske köper ett månads kort bara... hmm får se hur det blir när löningen kommer!

Nu ska jag fortsätta träna en stund sen blir det duschen och lite solning ;)

Kommentarer :

#1: alva

Sv: Nej, hon står kvar i stallet men det är inte jag som äger henne, det är en annan som tagit över henne eftersom jag har en annan ponny just nu.

Hoppas du fick svar på din fråga! :)

skriven
#2: Emelie Löfström

Var med i min utlottning om att bli månadens ekipage!

http://emblems.blogg.se/hast/2012/april/manadens-ekipage-maj.html



Fynda gärna något i min bloppis också, saker till både dig och din häst:

http://emblems.blogg.se/bloppis

skriven
#3: Sofia - FOTO

Sv: Tack så mycket! :)

Allt bra??

skriven

Kommentera inlägget här :