nin

Nina var duktig som vanligt trots att det blåste som stormen ute! Men självklart hade hon lyckats trampa på sig själv på insidan av bakbenet så hon var alldelse blodig och öm så det blev bara en liten prommenad idag och hoppas att det blir bättre fort.

Jag och Mattias skulle fara och handla kl 15.00 och då skulle jag vara duschad och klar. klockan är kvart över och jag har fortfarande inte kommit mig in i duschen och har inte bestämmt vad jag ska ha på mig ikväll.
Det ska komma lite folk och så ska vi grilla och festa lite som vanligt. Men det blir inte mycket för min del då man ska upp tidigt!



Har haft min prinssesa i ca 2år och hon har aldrig gått i närheten av en transport frivilligt nån gång under den tiden och att se hon n kan stå inne i den frivilligt känns jävligt bra! :)

Kommentarer :

#1: Tove

Åh vilken fin blogg!! :D

skriven
#2: emma fors

ja visst är dom, riktigt fräna! :)

skriven
#3: Lamia - Hästblogg

Den där hästen känner jag igen! Tror jag sett den på någon tävling på SURF för något år sen, minns den för jag hade en ponny som såg nästan exakt likadan ut! :) haha

skriven
#4: Ida

SV: Visst är han ;)

skriven
#5: Miss Sunshine

Så fin! :)

skriven
#6: LINDSHE

ösötis häst! ;D

skriven

Kommentera inlägget här :