Lördag

Fint väder ute solen lysser och det är lagomt varmt jag hoppas det håller i sig!
Rebecka ska följa med ut till stallet och rida idag hon får rida Alvin så tar jag gula faran ;) Vi ska rida ut i skogen en sväng hoppas underlaget där är bra:)
Känns kul att ha någon som kan följa med ut och rida som KAN rida. Så att man kan koncentrera sig helt och hållet på hästen man sitter på själv!

Mattias var nykter igår så vi var på hans jobb han skulle byta till sommar däck och jag skulle montera ihop en pall som jag köpt på IKEA haha ja jag kan ju säga att jag aldrig ska bli någon snickare iaf! tror jag fick göra om allt tre gånger innan det blev som det skulle :P haha och varningarna som satt på var ju lite roliga man får inte gå på pallen, man får inte ramla från pallen, man får inte måla den och man fick absolut inte ha den ute. Känns som att den är gjord för att ha gömd bakom i garderoben någonstans :p MEn färg ska den få och ute kommer den att vara!

Idag ska den få lite färg på sig så får ni se hur snygg den blev sen ;)

Kommentera inlägget här :