Igår

Lite från igår.. Jag last tränade både hästarna gick hur bra som helst. Sen så red jag lite dressyr på Alvin men det är fortfarande jätte blött och lerigt så det gick inte så jätte bra, då han tycker det är äckligt att gå i vatten och ler. Sen tömkörde jag Nino som är tvärt emot Alvin hon älskar vatten och ler och springer mer än gärna i det haha hon drog ut mig i vatten hur många gånger som helst. Haha har aldrig haft sån träningsvärk i benen någon gång som nu av att springa som en idiot i ler/snö/vatten haha men Nina gillade ju det iaf:) Sen så kom hon in i sitt rätta jag och visade att hon är en liten vattenhäst hon blev jätte glad av att hunna dricka direkt från backen haha

Sen så fick Nina en dusch då hon hade lera överallt, var skönt att få bort all lös vinterpäls också :)

Lite bilder

Kommentarer :

#1: madde

Sv: tack din häst var också jättefin! :)

skriven

Kommentera inlägget här :