Idag

Lastade hästarna idag igen är så sjukt stolt över Nino hon bara klev rakt in hela vägen idag! gjorde om det några gånger och hon tvekade ingenting alls. Hon såg väldigt nöjd ut hon med efter! Men det är fortfarande lite svårt att få hon ifrån transporten när man är klar haha sötnos*
Med Alvin tränade jag att backa honom några steg och sen ta in honom igen och det var inga problem när han är på bra humör så går han med på allt. Sen så gick jag en liten prommenad med Alvin då jag glömt ridskorna hemma så det får bli ridning imorgon istället! :)

Jag har verkligen världens bästa hästar<3

Kommentarer :

#1: sophia

SV: Tack!

skriven
#2: Alexandra♥

GUUUUUUUUUUDDDDD VAD SNYGG BLOGG! ;O

Liksom kollar den varje dag!!!<3

Allt bra annars?



Kram♥



(srry om du inte gillar sånna här kommentarer men din blogg är faktist skit snygg!♥)

skriven
#3: Alina

sv: tack detsamma! :D

skriven
#4: Elin

Sv: Tack, detsamma :)

skriven
#5: Josefine

Sv: Jättegärna! Lägger till dig nu, kmr kolla att du lägger till oss!;)

Kram Josefine

skriven
#6: Marc

Visst! :D här är min bloglovin: http://www.bloglovin.com/en/blog/3117579/maaarcs säg till när du har lagt till mig så gör jag detsamma :)

skriven
#7: Fanny Jaensson

sv: åh tack vad glad jag blir!

skriven
#8: Lovisa

Älskar fjordningar! Har din andra Haflinger i sig? Jätte fina verkligen!!



/L

skriven
#9: Bella ♫♪

Sv: tack detsamma! :)

skriven
#10: Carro

aw fina!

skriven

Kommentera inlägget här :