hopp vs trav?

Igår när jag var och red i ridhuset så var det några som hoppade på andra sidan och det fick mig att tänka på hur lik en het hopphäst kan vara en travhäst. Och då menar jag inte het och framåt utan dom här riktigt hetsiga hopphästarna som inte verkar veta vart dom ska sätta hovarna och har problem vart dom ska he huvudet. Lite roligt tycker jag att en 100000kr häst kan vara lik en fin gammal travare som är avdankad från travet för 5tusen kr. Då köper jag nästan helldre en travare!

Haha Nina kan också vara trav häst när hon vill!

Kommentarer :

#1: Caroline

Sv; Ja superhärligt väder idag :)! Tack!

skriven
#2: Emma (EMMANDENS.BLOGG.SE)

Var med i veckans blogg!

http://emmandens.blogg.se/2012/april/veckans-blogg-vinnarna-ny-omgang-2.html#comment

skriven
#3: emmahellgrenn

sv: åh tack visst är han fin!:)

skriven
#4: Elin & Luizza

Va kul :) Vilken klass ska du rida? Lycka till du med!



Tack :)

skriven
#5: Elin

Sv: Det gör jag också! :)

Japp hon är till salu.

skriven
#6: Lovisa

Bli veckans ekipage hos oss!

http://newforestponnys.blogg.se/2012/april/bli-veckans-ekipage-1.html

skriven
#7: Felicia-asslatjejena

Fin oufit där :)

skriven

Kommentera inlägget här :