Dressyr

Jag jag tävlade ju som sagt igår med Alvin i dressyr i sundsvall. Han gick hur bra som helst på framridningen hade bra bjudning gick ovanligt bra i form tog alla galopper på en gång helt perfekt!

Men när vi skulle in på själva tävlingsbanan så var det lite trångt och alvis tyckte det var läskigt så det var en som var tvungen att leda oss in och det var som han kom av sig helt då ridhuset var stort och banan lika så, Alvin blev spänd sprang bara på och lyssnade väldigt dåligt och sen så var han ju tvungen och busa lite haha så han la in några bocksprång och brallade lite och det drog ner våra poäng väldigt mycket!!

Och sen tog han inte första galoppen heller men jag är väldigt nöjd ändå då det var min och Alvins första lokala dressyr! Vi laddar för nästa tävling nu när jag till och med kan programmet :D


Bilder kommer sen måste göra mig klar för kvällens festligheter nu ;)

Kommentera inlägget här :