3

Nu är det bara 3dagar kvar till tävlingen känner på mig att det verkligen kommer gå dåligt då jag inte kunnat träna som jag vill något jag nästan är 100% säker på är att han inte kommer att ta båda galopperna inne på tävlingen då han är lite tjurig med det när man inte har ett spö.. och nu kan man typ inte galoppera något överhuvudtaget ute, eller ja typ 2språng sen måste man sakta av så man hinner som aldrig träna upp galoppen och låta han arbeta det är lite tråkigt!

Men jag laddar inför tävlingarna i härnösand ch östersund istället och hoppas på att det torkat upp med ute tills dess så man kan träna på rikigt!

Kommentarer :

#1: sara's hemligheter - att överleva våldtäkt

Vad är DU mest nöjd med hos dig själv? Din humor, dina ögon, ditt hår, ditt tålamod, ditt leende, ditt skratt..? Det kan vara vad som helst! Just nu skriver jag ett skolarbete om självkänsla/självförtroende och behöver så många svar jag kan få! :) vill du hjälpa mig? Gå in på länken nedan och lämna en kommentar;



http://sarashemligheter.blogg.se/2012/april/fraga-vad-ar-du-mest-nojd-med-hos-dig-sjalv.html#comment

skriven

Kommentera inlägget här :